Een sterk merk met happy ambassadors
Een inspiratie talk over het vormgeven en duidelijk uitdragen van jouw merkverhaal en belofte? Wil je de switch maken van het bepalen van het verhaal naar het faciliteren, activeren en motiveren van jouw mensen? Wil je happy ambassadors binnen jouw bedrijf door ze te helpen met hun personal branding zodat zij als thought leaders klanten, opdrachten en collega’s als een magneet aantrekken? Boek een van deze inspiratie talks, wat mij betreft het liefst met interactie.
Of laat mij als dagvoorzitter alles en iedereen feilloos aan elkaar knopen. We maken er samen een feestje van.
"Een merkverhaal dat bestaat uit persoonlijke verhalen zorgt voor verbinding & betekenis"
De onderwerpen
Zo creëer je een consistent en consequent merk
Aan de slag met een gedegen communicatie- en contentmarketingplan, inclusief corporate story, belofte, strategische contentthema’s en tone-of-voice. Contentmarketing draait erom dat jij de uitdagingen van jouw markt en doelgroep begrijpt en daar simpelweg antwoorden en oplossingen voor geeft. Wat is contentmarkting en hoe ga je er concreet mee aan de slag? Be bold en authentiek. En ga het dan ook gewoon doen. Start before you are ready.
Employee advocacy / ambassadeurschap
Verschuif de rol van controleren en beheersen naar faciliteren op persoonlijk niveau: inspiring to spread the word! Ga uit van de kracht van je mensen, help ze waardevolle content te delen binnen hun sociale netwerken. Bereik, vertrouwen en engagement nemen toe. Ik maak van jouw medewerkers Happy Ambassadors met een bad ass employee advocacy plan! Mensen doen tenslotte zaken met mensen, niet met organisaties. Investeren in jouw mensen is 62% goedkoper en een veel leukere manier van marketing voeren dan de traditionele manier. Het vergt wel een stuk lef, transparantie en vertrouwen om deze verandering tot stand te brengen.
Personal branding
Ik breng niet alleen jouw merk tot leven, ook de personal brands van jezelf en jouw mensen. Ik help organisaties en afdelingen om de verhalen te vertellen van hun mensen waarin persoonlijkheid en expertise naar voren komen. Maak van je mensen thought leaders en zorg dat de markt niet meer om je heen kan. Als jij duidelijk kunt communiceren wie je bent, waar je voor staat en hoe je anderen kunt helpen, trek je als vanzelf de juiste mensen en opdrachten naar je toe. Own it, vanuit kennis, netwerk, mindset, enthousiasme en gunfactor.
Dit zeggen anderen erover




