Denise Pellinkhof

Slimme bedrijven investeren in een menselijke merkstrategie

Denise Pellinkhof

Voor Marketingfacts schreef ik een artikel over ambassadeurschap.

Alles wat medewerkers posten over jouw organisatie, draagt bij aan het merkverhaal. Maar dan moet de leiding wel een cultuur creëren waarin medewerkers positieve berichten willen posten. 

Want echt, jouw mensen zijn online sterker dan marketing, communicatie, recruitment, HR en sales bij elkaar. Maar dan moeten ze wel het gevoel hebben dat zij het speerpunt van je bedrijf zijn!

Ik dook in relevante cijfers over wat ambassadeurschap doet voor marketing, communicatie, sales en hr. We kunnen er niet meer omheen lieve mensen!

Lees het hele artikel op Marketingfacts verder. 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik hou ervan om te creëren en inspireren. En daarin wissel ik graag af. Van korte, pakkende post om je mee te nemen in mijn wereld tot longreads voor diepgaande inzichten. En van video’s met hot tips tot mijn podcast waarin ik mensen interview en mijn mening deel.

Nieuwsbrief

Download de weggever ONTDEK JOUW MISSIE en zet een eerste stap naar zakelijk succes. Enjoy!

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang tips en verhalen om jezelf te presenteren en presenteren als high-end expert met wie mensen willen werken