Mijn interview in de ANKO over personal branding voor salons

Als ondernemer en professional ben je je eigen merk. Ook de kapper. Mensen beoordelen de kapper als ze de salon beoordelen. Zij kunnen er daarom voor kiezen om hun karakter en persoonlijke eigenschappen bewust terug te laten komen in de salon en marketing. Zodat hun persoonlijkheid de salonidentiteit versterkt en vice versa.

Hoe pak je dat aan?

1. Vraag je af of je dit wilt. Geen keuze is goed of fout, maak de keuze wel bewust.

2. Laat je salon je persoonlijkheid weerspiegelen. Denk aan naam, interieur, tone-of-voice en beeldtaal.

3. Vertel jouw verhaal. Deel regelmatig content die jouw persoonlijke hashtags ondersteunen.

Te gek dat ik als personal branding expert voor deze editie werd geïnterviewd door ANKO Kapperszaken, het magazine voor kappers. 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik hou ervan om te creëren en inspireren. En daarin wissel ik graag af. Van korte, pakkende post om je mee te nemen in mijn wereld tot longreads voor diepgaande inzichten. En van video’s met hot tips tot mijn podcast waarin ik mensen interview en mijn mening deel.

Nieuwsbrief

Download de weggever ONTDEK JOUW MISSIE en zet een eerste stap naar zakelijk succes. Enjoy!

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang tips en verhalen om jezelf te presenteren en presenteren als high-end expert met wie mensen willen werken