Vertrouwen mens en technologie

Mijn blog op Marketingfacts over vertrouwen van een mens of technologie?

Vertrouwen: krijg je dat nou van een mens of van technologie?

De retail staat op een kruispunt. Welke kant gaat het op?

“Welke beleving wil je bieden tegen welke prijs?” vraagt Uilke Duinsta van Dearnova het publiek tijdens het seminar The Devil is in the Retail, georganiseerd op het kantoor van Dearnova. Hij vertelt dat de retail, net als Robert Johnson destijds, op een kruispunt staat. Standaarden worden continu verlegd: ga je erin mee of niet? Nu is het moment om diep na te denken over je waarde-elementen, want wat je niet wilt is out of business komen te zitten. Waar gaat de retail naartoe? Gino van Ossel zegt simpelweg: niemand weet het! Maar ons inspireren konden de heren wel.

Lees verder op Marketingfacts.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik hou ervan om te creëren en inspireren. En daarin wissel ik graag af. Van korte, pakkende post om je mee te nemen in mijn wereld tot longreads voor diepgaande inzichten. En van video’s met hot tips tot mijn podcast waarin ik mensen interview en mijn mening deel.

Nieuwsbrief

Download de weggever ONTDEK JOUW MISSIE en zet een eerste stap naar zakelijk succes. Enjoy!

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang tips en verhalen om jezelf te presenteren en presenteren als high-end expert met wie mensen willen werken