Mijn blog op Marketingfacts over mensen: de marketing van nu

Welk gevoel geef je mee in een verhaal?

“Obsessed with people” is wat Tom Goodwin, hoofd innovatie bij Zenith, drijft. Dat was de toffe binnenkomer tijdens de eerste key-note van NIMA Marketing Day. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben altijd geneigd presentaties te volgen die binnen mijn vakgebied liggen. Ik neem me wel eens voor iets totaal anders te bekijken voor nieuwe inzichten. Maar uiteindelijk wil ik meer weten van wat ik doe en mensen ontmoeten die er hetzelfde in staan. Namelijk terug naar de basis: met mensen praten in plaats van je gek te laten maken door technologische ontwikkelingen. Echt, zo moeilijk is het niet. Betrek ze bij wat je doet, denk na over het verhaal dat je vertelt en vooral het gevoel dat je mensen daarbij geeft. Zo bind je inspirerende ambassadeurs aan je, die ook weer een goed verhaal hebben die past bij jouw verhaal. Cirkel rond.

Lees het hele artikel op Marketingfacts.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik hou ervan om te creëren en inspireren. En daarin wissel ik graag af. Van korte, pakkende post om je mee te nemen in mijn wereld tot longreads voor diepgaande inzichten. En van video’s met hot tips tot mijn podcast waarin ik mensen interview en mijn mening deel.

Nieuwsbrief

Download de weggever ONTDEK JOUW MISSIE en zet een eerste stap naar zakelijk succes. Enjoy!

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang tips en verhalen om van jezelf een badass personal brand te maken voor meer impact en meer klanten.