Contentverlichting

Mijn blog op Marketingfacts met vijf stappen naar contentmarketingverlichting

Vijf stappen naar de contentmarketingverlichting

Al sinds de term contentmarketing populair is (een jaar of drie, als we Google Trends mogen geloven), hameren marketingadviseurs op het belang van authentieke, relevante verhalen. Je verkoopboodschap opdringen aan mensen die daar niet op zitten te wachten, dat kan niet meer. Natuurlijk is drie jaar maar een korte periode en kun je niet verwachten dat marketing zo snel zo rigoureus verandert. Toch valt het me nog tegen hoeveel organisaties nog midden in de Middeleeuwen lijken te zitten: bedrijven waar communicatie een controlerende en beschermende rol heeft, waar alle boodschappen bij deze afdeling vandaan komt.

Lees verder op Marketingfacts. 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik hou ervan om te creëren en inspireren. En daarin wissel ik graag af. Van korte, pakkende post om je mee te nemen in mijn wereld tot longreads voor diepgaande inzichten. En van video’s met hot tips tot mijn podcast waarin ik mensen interview en mijn mening deel.

Nieuwsbrief

Download de weggever ONTDEK JOUW MISSIE en zet een eerste stap naar zakelijk succes. Enjoy!

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang tips en verhalen om jezelf te presenteren en presenteren als high-end expert met wie mensen willen werken