Mijn blog op Marketingfacts: contentmarketing moet grootser, gewaagder en slimmer

Contentmarketing moet grootser, gewaagder en slimmer

Grootse verhalen met een vleugje gezond verstand

‘Getting Content Marketing Done’ was het thema van alweer de vierde editie van Content Marketing Fast Forward in Amsterdam. Daar moest ik gewoon bij zijn. Want laten we eerlijk zijn: veel mensen praten over contentmarketing, maar het echt doen en goed toepassen is een ander verhaal. Ik liet mij met name inspireren door Ann HandleyAndre Alpar en Michaela Simpson. Volgens Ann moet je visie omzetten in daden door jezelf te laten zien en lef te tonen met grootse verhalen. Andre en Michaela lieten vervolgens zien hoe je daden omzet in meetbaar resultaat door slim te zijn. Volgens hen moet je je SEO op orde hebben. Want je kunt nog zulke geweldige verhalen vertellen, als niemand ze kan vinden, heeft het geen enkele nut.

Lees verder op Marketingfacts. 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik hou ervan om te creëren en inspireren. En daarin wissel ik graag af. Van korte, pakkende post om je mee te nemen in mijn wereld tot longreads voor diepgaande inzichten. En van video’s met hot tips tot mijn podcast waarin ik mensen interview en mijn mening deel.

Nieuwsbrief

Download de weggever ONTDEK JOUW MISSIE en zet een eerste stap naar zakelijk succes. Enjoy!

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang tips en verhalen om jezelf te presenteren en presenteren als high-end expert met wie mensen willen werken