• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
  • Home
  • Joy
  • Aanbod
  • Programma
  • Stories
  • Contact

Contentverlichting

Mijn blog op Marketingfacts met vijf stappen naar contentmarketingverlichting

30 juli 2017 Reageer

Vijf stappen naar de contentmarketingverlichting Al sinds de term contentmarketing populair is (een jaar of drie, als we Google Trends mogen …

Read More

Social metrics

Mijn blog op Marketingfacts over social metrics

30 juli 2017 Reageer

Social metrics buiten je eigen site: begin er maar eens aan Alweer een tijdje gelden begon ik aan een missie: het bedrijf waar ik werk ervan …

Read More

Kotler - marketing

Mijn blog op Marketingfacts over baas Kotler

30 juli 2017 Reageer

Kotler blijft de baas Vraag aan tien marketeers wie de 'godfather' van marketing is, en meer dan de helft zal antwoorden: Kotler. Hij is wat Freud is …

Read More

Marketeers staren zich blind op salesfunnels

Mijn blog op Marketingfacts over de kracht van kwets- en dienstbaarheid

30 juli 2017 Reageer

Marketeers staren zich te vaak blind op cijfers en salesfunnels Als je mensen vraagt wat de belangrijkste trends worden het komende jaar neigen ze …

Read More

Contentmarketing: investeer in een duurzame relatie

Mijn blog op Marketingfacts over contentmarketing: investeer in een duurzame relatie

30 juli 2017 Reageer

Investeer in een duurzame relatie: de impact van dienstbaarheid Omdat je klant het waard is Ik kijk online mijn ogen uit. De ene na de andere gave …

Read More

Personal branding

Mijn blog op Marketingfacts: Zo bouw je een fantastische personal brand

30 juli 2017 Reageer

Je bent een merk, of je nu wilt of niet! Zo bouw je een fantastisch personal brand De term branding is lange tijd voorbehouden geweest aan …

Read More

Employee advocacy

Mijn blog op Marketingfacts over hoe marketeers net mensen zijn

30 juli 2017 Reageer

Marketeers zijn net mensen en de rest van je organisatie ook Voor een beroepsgroep die als voornaamste doel heeft om het unieke van onze merken te …

Read More

Vertrouwen mens en technologie

Mijn blog op Marketingfacts over vertrouwen van een mens of technologie?

30 juli 2017 Reageer

Vertrouwen: krijg je dat nou van een mens of van technologie? De retail staat op een kruispunt. Welke kant gaat het op? “Welke beleving wil je …

Read More

Communitymanagement

Mijn blog op Marketingfacts over podcasts

30 juli 2017 Reageer

Geef mensen niet wat ze willen, verras ze Wat communitymanagers van Paulien Cornelisse kunnen leren Podcasts. Als je denkt dat die saai of uit zijn, …

Read More

The 4 hour Workweek

Mijn blog op Marketingfacts over The 4 Hour Workweek

30 juli 2017 Reageer

Jubileum The 4 Hour Workweek: wat is er na 10 jaar nog relevant? Ik voel de warmte op mijn huid, rij naar een strand en bestel een pasta vongole met …

Read More

Influencer marketing

Mijn blog op Marketingfacts: Impact bereik je alleen met de juiste match

30 juli 2017 Reageer

Influencer marketing: impact bereik je alleen met de juiste match Love was out to get me. That's the way it seemed. Disappointment haunted all …

Read More

employee advocacy, ambassadeurs

Mijn blog op Marketingdenken: Mijn medewerker als wandelend reclamebord?

12 juli 2017 Reageer

Zo laat je medewerkers reclame voor je bedrijf maken Je doet er alles aan om reclame voor je bedrijf te maken. Op feesten en partijen vertel je …

Read More

contentmarketing

Mijn blog op Marketingdenken met 6 redenen om contentmarketing in te zetten

12 juli 2017 Reageer

Zes redenen om te starten met contentmarketing Nog niet overtuigd van contentmarketing? Hierna wel! Waar velen eerst nog spraken van een hype of een …

Read More

influencer marketing, contentmarketing, contentdistributie

Mijn blog op Marketingfacts: Influencer marketing: content + distributie + invloed = impact

12 juli 2017 Reageer

Influencer marketing: content + distributie + invloed = impact Creëer een love triangle voor influencers Vaak populairder dan een gemiddelde …

Read More

Mijn blog op Marketingfacts: contentmarketing moet grootser, gewaagder en slimmer

12 juli 2017 Reageer

Contentmarketing moet grootser, gewaagder en slimmer Grootse verhalen met een vleugje gezond verstand ‘Getting Content Marketing Done’ was het thema …

Read More

Mijn blog op Marketingfact met vijf tips voor employee advocacy

10 juli 2017 Reageer

Vijf tips om het maximale uit employee advocacy te halen Zo maak je van medewerkers ware ambassadeurs Ik zie het gebeuren: viraal is het nieuwe …

Read More

Newer Posts

Primaire Sidebar

Interview maak jezelf zichtbaar in 5 stappen

https://www.joyinbusiness.nl/wp-content/uploads/2018/09/InTheSpotlight-DenisePellinkhof-PROMO.mp4

Blijf op de hoogte

your Story. your Brand. Enjoy.

Ik help ondernemers en experts in het bedrijfsleven met next level personal branding en online zichtbaarheid voor zakelijk succes. Heb jij een expertise maar weet jij niet precies hoe je die moet positioneren? Let’s get on it. Personal branding en zichtbaarheid zijn niet spannend. Het is JOY.

Iedereen heeft een goed verhaal, unieke kennis & persoonlijkheid. Samen gaan we die ontdekken en uitdragen. Don’t be afraid to sparkle a little brighter darling.

Volg mij op…

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube

Footer

your Story. your Brand. Enjoy.

Ik geloof in de kracht van mensen. In de kracht van hun verhaal. Ik challenge zowel jouw company story als de personal stories en die matchen we. Zodat het klopt. Voor de organisatie, voor de medewerkers, voor de klant. Alles valt als vanzelf samen. Enjoy!

Volg mij op…

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube

Contact

0031 6 111 79 381
denise@joyinbusiness.nl

Privacy Policy

Blijf op de hoogte

Copyright © 2021 · Gallery Pro op Genesis Framework · WordPress · Log in