Vijf stappen naar de contentmarketingverlichting Al sinds de term contentmarketing populair is (een jaar of drie, als we Google Trends mogen …
Mijn blog op Marketingfacts over social metrics
Social metrics buiten je eigen site: begin er maar eens aan Alweer een tijdje gelden begon ik aan een missie: het bedrijf waar ik werk ervan …
Mijn blog op Marketingfacts over baas Kotler
Kotler blijft de baas Vraag aan tien marketeers wie de 'godfather' van marketing is, en meer dan de helft zal antwoorden: Kotler. Hij is wat Freud is …
Mijn blog op Marketingfacts over de kracht van kwets- en dienstbaarheid
Marketeers staren zich te vaak blind op cijfers en salesfunnels Als je mensen vraagt wat de belangrijkste trends worden het komende jaar neigen ze …
Mijn blog op Marketingfacts over contentmarketing: investeer in een duurzame relatie
Investeer in een duurzame relatie: de impact van dienstbaarheid Omdat je klant het waard is Ik kijk online mijn ogen uit. De ene na de andere gave …
Mijn blog op Marketingfacts: Zo bouw je een fantastische personal brand
Je bent een merk, of je nu wilt of niet! Zo bouw je een fantastisch personal brand De term branding is lange tijd voorbehouden geweest aan …
Mijn blog op Marketingfacts over hoe marketeers net mensen zijn
Marketeers zijn net mensen en de rest van je organisatie ook Voor een beroepsgroep die als voornaamste doel heeft om het unieke van onze merken te …
Mijn blog op Marketingfacts over vertrouwen van een mens of technologie?
Vertrouwen: krijg je dat nou van een mens of van technologie? De retail staat op een kruispunt. Welke kant gaat het op? “Welke beleving wil je …
Mijn blog op Marketingfacts over podcasts
Geef mensen niet wat ze willen, verras ze Wat communitymanagers van Paulien Cornelisse kunnen leren Podcasts. Als je denkt dat die saai of uit zijn, …
Mijn blog op Marketingfacts over The 4 Hour Workweek
Jubileum The 4 Hour Workweek: wat is er na 10 jaar nog relevant? Ik voel de warmte op mijn huid, rij naar een strand en bestel een pasta vongole met …
Mijn blog op Marketingfacts: Impact bereik je alleen met de juiste match
Influencer marketing: impact bereik je alleen met de juiste match Love was out to get me. That's the way it seemed. Disappointment haunted all …
Mijn blog op Marketingdenken: Mijn medewerker als wandelend reclamebord?
Zo laat je medewerkers reclame voor je bedrijf maken Je doet er alles aan om reclame voor je bedrijf te maken. Op feesten en partijen vertel je …
Mijn blog op Marketingdenken met 6 redenen om contentmarketing in te zetten
Zes redenen om te starten met contentmarketing Nog niet overtuigd van contentmarketing? Hierna wel! Waar velen eerst nog spraken van een hype of een …
Mijn blog op Marketingfacts: Influencer marketing: content + distributie + invloed = impact
Influencer marketing: content + distributie + invloed = impact Creëer een love triangle voor influencers Vaak populairder dan een gemiddelde …
Mijn blog op Marketingfacts: contentmarketing moet grootser, gewaagder en slimmer
Contentmarketing moet grootser, gewaagder en slimmer Grootse verhalen met een vleugje gezond verstand ‘Getting Content Marketing Done’ was het thema …
Mijn blog op Marketingfact met vijf tips voor employee advocacy
Vijf tips om het maximale uit employee advocacy te halen Zo maak je van medewerkers ware ambassadeurs Ik zie het gebeuren: viraal is het nieuwe …